Jonny Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Måste man köra ända upp till level 12 i ett svep, dvs utan att kunna gå ur bilen å spara, Känns som ett rätt så tradigt uppdrag som tar en jävla tid om det nu är så och hur fan ska man få bilen att hålla hela tiden för man kan ju inte "spraya" den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 du måste göra alla på en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag kom upp till level 12 sen råkade jag köra över en som jag skulle hämta upp... . sen pallade jag inte försöka igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag kom upp till level 12 sen råkade jag köra över en som jag skulle hämta upp... . sen pallade jag inte försöka igen... så hände mig åsså, fast på level 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag blev så sur igår, jag hade kommit till level 12 och hade personer kvar eller nått sånt å sen så välter ambulansen!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 vad får man när man har klarat level 12 på ambulansuppdragen, kan man springa fort hela tiden eller får man 200 i liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Man kan springa fort hela tiden. sitter och funderar på om det är värt det men jag tror jag fixar det ikväll. Holla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Detta att man ska klara alla på en gång kan väl inte gälla med taxi uppdragen eller!?!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts