GrandTheftAuto.F360 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vad ska jag göra när jag trycker på gta2 ikonen så kommer de en fel ruta. De står så här Error can't load DLL file:dmaglide.dll,när man trycker på ok så kommer de en till de står så, Unable to load DLL file:dmaglide.dll :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vad ska jag göra när jag trycker på gta2 ikonen så kommer de en fel ruta. De står så här Error can't load DLL file:dmaglide.dll,när man trycker på ok så kommer de en till de står så, Unable to load DLL file:dmaglide.dll :'( :'( :'( installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) ok ska prova,det gick ej :'( :'( :'( Redigerad 23 juni, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 men snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeventhSon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Gå in i "Gta manager" och kör det därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 samma sak händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 dmaglide.dll...det låter som en grafikdrivrutin. En kompis hade samma problem, men han har ju laddat GTA2 från nätet också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeventhSon Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Ta bort skrivskyddet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Har du XP eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Köp spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Köp spelet! ingen har väl sagt att han inte har köpt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts