Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag behöver hjälp, jag kan inte ha bilder vart jag vill, bara där man kan ha text. jag vill ha det så här: (Ändrat i Paint) http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/helpneeded2.gif men det blir så här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/helpneeded.gif Vad ska jag ändra för inställningar? blir galen på det här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vafan nån måste ju veta det här? nån som gjort en hemsida???!?!!? plz asså blir galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 bilderna är likadana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja jag vet... Om du skriver en lista med text så blir det stor mellanrum. Gå då in på "Stycke" och ändra! arma[N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) Kan du förklara lite bättre? förstår inte riktigt <---- ja jag e seg i huvet just nu *edit* Kom på hur man gjorde nu! THX! U ARE MI GOD! Redigerad 23 juni, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 hur gjorde man då? kan också behöva veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Markera objekten -> högerklicka -> Stycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts