StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 är det nån som vet vad det övergivna tågspåret kan ha använts till? Till tåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Till tåg... Jag menade vad för sorts tåg som åkte där och varför? Var järnvägen till för transporter från hamnen eller fanns det en gammal järnvägslinje i Liberty City innan de nya moderna tågen kom? Det kanske fanns en järnvägsbro över till Staunton förr i tiden som ersattes av tunnelbanan? Har Liberty City någon historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ja det e tåget från Gta1 så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Fick kden här buggen URL=http://pixas.mine.nu/~www/upload/kING KONG PÅ gta 3.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Fick den här buggen http://pixas.mine.nu/~www/upload/kINGKONG/PÅ/gta3.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Nåt fel är det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag fattar inte hur man lägger in bilder?? Jag använder pixas uppladdningssida!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag fattar inte hur man lägger in bilder?? Jag använder pixas uppladdningssida!!!! Använd din FTP-plats, så gott som alla internetleverantörer ger sina kunder egna FTP-platser för hemsidor när man tecknar ett vanligt internetabbonemang eller bredbandsabbonemang hos dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Vart finns den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Vart finns den??? Det ska stå bland de papper som medföljde det abbonemang du använder. Ladda ner ett FTP-program om du inte redan har ett, fyll i adressen till FTP-servern, ditt användarnamn och lösenord där man ska göra det. Sen ansluter man till sin FTP-plats och börjar sända över filerna bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Jag fattar inte hur man lägger in bilder?? Jag använder pixas uppladdningssida!!!! Hur svårt är det då... på sidan trycker du på bläddra... letar upp filen du vill lägga upp och sedan trycker du på send... http://pixas.mine.nu/~www/upload/ladda%20upp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 han menar nog hur man lägger in den i forumet. om de är det du menar så klicka på img knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 ME är det sämsta operativsystemet från Microsoft enligt vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 ME är det sämsta operativsystemet från Microsoft enligt vad jag har hört. och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 och? Precis, och!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Precis, och!?! XP ska man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 XP ska man ha. och, det kunde du skrivigt någon anna stans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Nu är Stell butter igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Nu är Stell butter igen! Ja, men det är så onödigt att skriva en massa offtopic hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Ja, men det är så onödigt att skriva en massa offtopic hela tiden... Hehe...ja nuförtiden handlar inte topicarna om samma sak i slutänden som i början.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts