celtic Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja, så va man här igen. Men nu på "Hit the curier" Uppdraget med tjejmafian. Jag har fått den svarta bilen att stanna, alltså bilen med plåtarna. Men jag kan inte sno bilen, så jag vet inte hur jag ska få tag i plåtarna då... Nu får ni hjälpa mig ännu en gång. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 skjut på den me minigun eller automat..då kommer de ut..skjut dom o ta plåtarna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 skjut på den me minigun eller automat..då kommer de ut..skjut dom o ta plåtarna..... jag skjuter igenom fönster rutan med colt phyton.. då ramlar B*tchen ut med plåtarna! och en sak till.. finns det mini gun på vice city?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag skjuter igenom fönster rutan med colt phyton.. då ramlar B*tchen ut med plåtarna! och en sak till.. finns det mini gun på vice city?? Ja, det finns en minigun. Lungt mitt favo-vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag följde bara efter, sen när hon steg ur bilen döda jag henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag sköt ihjäl alla och dödade henne när helikoptern kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag med och mini gun finns visst kolla själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts