Anstalten Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Nu har jag börjat gjort avi filmer på när jag lirar, dom blir hyffsade och så. Men det är bara det att dom blir ENORMT stora! En video när jag flyger vid flyget framför Malibu som är kort *filmar bara flyg perspektivet* blev på över 60 MB stor. Nån som vet hur man förminskar filerna eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 windows movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Använd Virtualdub och gör om filmerna till DivX eller Xvid. http://www.virtualdub.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ja DivX eller Xvid, inte Movie Maker, den gör filerna Onödigt stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anstalten Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tack så mkt CptHowdy! Ska testa tanka hem det o knåpa ihop en riktig stunt film! Tack alla andra för era svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts