Misterwhoopee Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag kan varken se min eller marions post i Vardagssnack, sidan 419 verkar inte komma upp, vad har hännt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Samma här! Men jag ser dom nu när jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Samma här! Men jag ser dom nu när jag svarade. Mmm...jag kan också se dem nu, vad är detta för segt/slött forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Blir så för mig med, och så provar jag att starta om internet och går in så e den där fast det räcker inte att refresha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 varför vill ni se så gammla poster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 varför vill ni se så gammla poster? Gamla? Det var ju de dom nyss skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 va??? det fattar jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Dags att dela upp den tråden??.. Herregud nej! Den ska bevaras i all sin storhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 va??? det fattar jag inte.... Nähä vad synd. Försök att läsa då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. :'( ... :'( Hur kan du säga nått sånt.. :'( Vad skulle du säga om jag delade dig på mitten?? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. Aldrig att vi delar upp vardagssnack. Då känns den inte lika mäktig längre. Vardagssnack är ju forumets stolthet (tycker jag). Redigerad 23 juni, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jo, men om man måste välja mellan att dela upp Vardagssnack (i exempelvis 3-4 delar. eller stänga Vardagssnack!! och börja på en ny...) och att hela forumet ska bugga sig, så vet iaf jag vad jag väljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jo, men om man måste välja mellan att dela upp Vardagssnack (i exempelvis 3-4 delar. eller stänga Vardagssnack!! och börja på en ny...) och att hela forumet ska bugga sig, så vet iaf jag vad jag väljer... Ja att ha kvar det som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts