LoneWolF Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Goddagens! Jag undrar om det finns någon här som tror sig veta vad det är för fel på min dator. Jag har letat på google och dataforum men hittar inget. Problemet är det att de "avancerade ljudinställningarna" under egenskaper för ljud och ljudenheter ändrar sig själva när jag spelar GTA:VC. Jag har 5.1 surrundljud och det har jag ju på inställningarna också (logiskt eller hur?). Men nu är det så att VC eller något annat program, eller kanske WinXp ändrar dem hela j***a (nu snackar vi typ 5-10 min emellan gångerna, ibland mindre) tiden till något annat t.ex stereohörlurar eller kvadrofoniska högtalare och massa skit! Och då cpar sig ljudet totalt! Jag har WindowsXP, ljudkortet är ett Creative SoundBlaster Audigy 5.1 med senaste drivrutanerna och allt. Högtalarna är Creative Inspire 5.1 5300 EAX. Någon som vet? Jäkligt mysko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Är det ingen som behövt ändra inställningara? Finns det ingen här som har samma ljudkort som jag eller är min dator bara konstig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 När VC t.ex hänger sig så jag är tvungen att stänga ner det, sen går jag ut på internet och du när jag t.ex trycker på en länk så klickar det som det ska men efter så "susar" det och när det t.ex blir ett felmedelande så ekar det som fan. Jag tror det är hur ljudinställningarna i VC är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts