Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Första frågan: När man klarat polis-uppdragen får man ju 150 i armor, och av brandbils-uppdragen blir man flamsäker o.s.v. Det jag indrar är, vad får man när man har klarat ambulans-uppdragen? Andra frågan: Vilka är egentligen de där snubbarna som är utanför en fastigheter och utanför Vercetti Estate? Jag har aldrig fattat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 1. Du kan kuta snabbt hur länge som helst. 2. Det är ditt gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 1. man kan springa hur länge som hälst. 2. det är ditt gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 svar fråga 1: om jag minns rätt så kan man springa snabbt hela tiden när man har klarat ambulans uppdragen..eller så var det att man får 150 i health.. svar2: dom som står utanför vercetti estate och dina köpta ställen e dina män.. samma som diaz hade innan man dödat honom.. dom ska typ skydda dig från gängen osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts