Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Startade om igår, ska fixa 100% började med storyn och alla uppdrag. Jag bestämde mig för att samla på alla bilar o motorcyklar som bara kommer upp 1 gång, har dessa: Svarta Voodo'n Romeros Hearse Silvrig PCJ 600 Love Fist. Fick inte tag på den svartröda Bobcaten på Autocide uppdraget, men vilka andra finns det kvar att samla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 love fist får man ju tag på..när man har klarat deras uppdrag så står den utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nej? hade klarat alla uppdrag innan jag startade om och det stod aldrig nån Love-Fist utanför det stället? Kankse e nån grej på PC-Verisonen (HAR PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 När kommer den svarta voodon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 När man gör uppdraget när man ska klä ut sig till Hait o stprma den Kubanska begravningen så står det 2 Romeros Hearse 2 Vanliga Voodo's och 1 Svart Voodo där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 När man gör uppdraget när man ska klä ut sig till Hait o stprma den Kubanska begravningen så står det 2 Romeros Hearse 2 Vanliga Voodo's och 1 Svart Voodo där! Jag såg alldrig det för jag snipra dom svin långt borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jaja, men finns det några mer sällsynta bilar som jag kan samla på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts