ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 blir det någon skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) PS2 kan inte spela upp brända skivor, utan du måste fixa det med ett chip. Jag tror det är olagligt... men jag vet inte. Ja juste, jag vet inte om det blir nå skillnad på kvaliten men om du vill ha toppkvalité så köp spelet. Redigerad 23 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 PS2 kan inte spela upp brända skivor, utan du måste fixa det med ett chip. Jag tror det är olagligt... men jag vet inte. Ja juste, jag vet inte om det blir nå skillnad på kavliten men om du vill ha toppkvalité så köp spelet. nej chip är inte olagligt men om man har chip vad blir det för skillnad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nej chip är inte olagligt men om man har chip vad blir det för skillnad?? Du kan spela brända spel och behöver inte bry dig om regionerna. (Asså du kan spela importspel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du kan spela brända spel och behöver inte bry dig om regionerna. (Asså du kan spela importspel) ja men vad blir det för skillnad mellan orginal och brännda spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ja men vad blir det för skillnad mellan orginal och brännda spel? Det blir ingen som helst skillnad förutom att kvalitén kanske blir sämre på det brända spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det blir ingen som helst skillnad förutom att kvalitén kanske blir sämre på det brända spelet. vadå kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 vadå kvalite Kvalité, typ grafiken och ljudet. Och så kan det hänga sig ibland eller pajja minneskortet. PS: Köp spelet istället, det är säkrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Kvalité, typ grafiken och ljudet. Och så kan det hänga sig ibland eller pajja minneskortet. PS: Köp spelet istället, det är säkrare. oki jag får se vad jag gör men tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja juste Hultenius: Det är inte olagligt att chippa sin PS2:a... bara så du vet. (Ifall du tänkte hajbernajta ando eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts