Mackan_84 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag har auto spar på men hur långt måste man komma för spelet ska sparas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 efter varje uppdrag kommer det up en skylt om man vill svara...har för mig de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ... men uppdragen kan vara jätte långa innan du kommer spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jo jag e på uppdrag 7 nu där man e elektriker eller va man e å ska in i polis huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jo jag e på uppdrag 7 nu där man e elektriker eller va man e å ska in i polis huset aha...det kan va lite krongligt men du klarar det efter nåra försök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jo jag e på uppdrag 7 nu där man e elektriker eller va man e å ska in i polis huset fatta va mycket stryk min kontroll fick av det uppdraget... och av golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 fatta va mycket stryk min kontroll fick av det uppdraget... och av golvet. hehe...klarade de ganska fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 hehe...klarade de ganska fort... jaha... det var ju duktigt av dig... *host*säkert*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jaha... det var ju duktigt av dig... *host*säkert*host* ja gjorde de...tro mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ja gjorde de...tro mig... den dan då du finner mr Shotgun... då skall du få ära och berömmelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 den dan då du finner mr Shotgun... då skall du få ära och berömmelse. varför de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 varför de??? låter det inte rimligt ? jag skulle mycket gärn använda mr Shotgun i Free Roaming... skulle inte du ? lille smyg spamare där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 låter det inte rimligt ? jag skulle mycket gärn använda mr Shotgun i Free Roaming... skulle inte du ? lille smyg spamare där ! jo det e klart...men jag tror inte den finns i free roaming... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jo det e klart...men jag tror inte den finns i free roaming... det måste den ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 det måste den ! :'( och hur vet du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) enkelt... jag är från Göteborg. jag kan sånt... Redigerad 7 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 enkelt... jag är från Göteborg. jag kan sånt... lustig kurre där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 lustig kurre där... det är så ! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 det är så ! (:!!! ( (:!!! ) tur man får veta sånt i jul då...ska nämligen flytta dit till jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts