Maden Las Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Asså de e nå cp me mitt Zmodeler, när jag ska lägga in grejerna som jag har gjort i GTA3.img grejen så står det att File is too big to replace... vad ska jag göra?? och när jag försöker deleta dom så står det File is maybe in use... va ska ja göra!??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 tryck replace. de ska funka, men de brukar komma upp att filen används när man tar delete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 använd delete och add i stället för replace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) Ok. ska försöka, men de går ju inte att ta delete..... Redigerad 23 juni, 2003 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ta bort skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 A, fast ja har typ de redan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts