Toidi Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hallå kan nån säga mig hur man moddar bilar eller??? vad använder man för program?? Help sökes från en sugen moddare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 zmodeler använder man.. men jag vet inte hur man gör, det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 zmodeler använder man.. men jag vet inte hur man gör, det är svårt jag vet hur man få in bilen i z-modeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag också, men sen vet jag inte mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja vet hur man gör.. ja kan lite iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja vet hur man gör.. ja kan lite iallafall... Hur då kan du inte skriva en manual eller nåt. Vet nån hur man ändrar txd filer eller så där ändrar färger på bilarna, texturerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 var kan jag få tag i zmoddeler??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 på www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts