Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Orkar man modda sitt Gta:Vc Jag menar, folk klagar på att spelet börjar hänga sig, massor av buggar.. är det värt det? Jag har inte moddat mitt "än". Är det någon speciel mod ni kan rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) jag har nån stunt mod instalerad i mitt vc..taxin är "förbättrad" kan skicka om du vill. Edit: ladda ner här här Redigerad 23 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ford mustang gt 500 den måste du ladda!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du kan ju göra ett Mod så Bilarna Får riktiga namn: Typ Volvo ,BMW kanske lägga in riktiga bilar !!! det skulle vara coolt!!! nya Missons!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts