Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Fråga 1. Måste jag klara av alla uppdrag i filmstudion för att gå vidare i storyn? Fråga 2. Måste jag hitta alla bilar till Sunshine auto för att gå vidare i storyn? Fråga 3. Måste jag sälja alla glassar (knark) för att gå vidare i storyn? Jag är lite fast.. vet inte vad jag ska göra för att gå vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 1. Ja! 2. Ja! 3. Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 1. Ja! 2. Ja! 3. Ja! ehh....menar du att Jag SKA HITTA ALLA JÄVLA bilar bara för att gå vidare i storyn? ...inte klara 100% utan bara gå vidare!! fy fan.. rock star tänker som en gammal ost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 1. Nej! 2. Nej! 3. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 nu blev jag förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 1. Nej! 2. Nej! 3. Nej! Hahahah , två helt olika svar. Tycker att du borde följa hultas råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Följ mina istället. Ja Nej Ja Det räcker med första listan på Sunshine Autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Följ mina istället. Ja Nej Ja Det räcker med första listan på Sunshine Autos. Okej! Låter bra! Hoppas bara på att du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qvarnstromaren Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur många glassar (Knark) ska man sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur många glassar (Knark) ska man sälja? 50 st, utan att gå ut ur bilen eller att avbryta uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 50 st, utan att gå ut ur bilen eller att avbryta uppdraget. är du säker på att jag kan gå ut ut glassbilen när jag har sålt 50 utan att få mission faild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 är du säker på att jag kan gå ut ut glassbilen när jag har sålt 50 utan att få mission faild? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jepp. okej! då går jag ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ja har klarat storyn o ja har bara solt en glass. så ja tror inte man behöver göra de. lr man behöver de får 100pross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Man behöver klara alla hus förutom 2 då ringer sonny men jag tror att man måste köpa printworks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Man behöver klara alla hus förutom 2 då ringer sonny men jag tror att man måste köpa printworks. Sonny? Jo visst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 du behöver inte klara glassuppdragen för att klara storyn, jag har klarat storyn plus 87% o har inte gjort ett ända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag har klarat storyn nu! ni behöver inte hjälpa mig mer =) Tack för all hjälp !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts