GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 OS? Hur bra data ska man ha dåå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 OS=Operativsystem När jag spelade GTA1 mp med Misterwhoopee som har runt 300 Mhz fungerade det inte, vi har båda bredband men han använder Win 98 och jag XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag har 98! Kan inte du välja, satt det blir 98 på din dator? Jag kan t,ex. inte prata i mick över internet, när den har XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag fick problem med GTA när jag använde kompabilitets-funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Kompabilitets funktionen? Den därsakersom gör så man kan ändra: 95, 98, ME och XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts