Arvid Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Om någon har GTA1 på sin dator och skulle vilja testa multiplayer så skriv det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Nja maybe!(föredrar GTA2 då....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Nja maybe!(föredrar GTA2 då....) Så du har GTA eller? När kan du eventuellt spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 hmm ?? imorn kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Jag ställer gärna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ok nu Ni får stor stryk jag ska heta BoBBa FeTT och va knubbisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag kan försöka att vara med, bara det inte blir samma problem som i GTA2 efter en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag kan inte vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag kan inte vara med Surt för dig "BoBBa FeTT".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Surt för dig "BoBBa FeTT".... Haha BoBBa FeTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Hehe mitt namn ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag vann över hultan med 5-2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag kan prova att spela MP! Om ni fortarande har lust! Skriv ett PM med IP-adressen! Jag ska också spela i morgon klockan: 16:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag kan försöka att vara med, bara det inte blir samma problem som i GTA2 efter en stund jo hultan, vi vet ju hur vi kämpade med gta 2 förut, din uppkoppling är inte det säkraste precis, varför skaffar du inte bredband.... eller adsl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag vann över hultan med 5-2... Jaja, får ta revansch en annan gång Jag tog dig två gånger när jag höll på att dö (brann) Du visste uppenbarligen var man kunde hitta Rocket Launcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 jo hultan, vi vet ju hur vi kämpade med gta 2 förut, din uppkoppling är inte det säkraste precis, varför skaffar du inte bredband.... eller adsl Jodå, men det var nog bara otur att GTA2 var så konstigt, skulle nog startat om datorn emellan istället. Uppkoppling är värre, koden är ju så dåligt byggd så att servern måste vänta på att alla ska få "information" utsänt innan den skickar nästa paket med data. På så sätt slöar jag ner för alla andra, jag vet dock inte om det är så i GTA eller GTA2 med patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag ska spela MP snart! Kolla den andra GTA MP topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Om någon uppfyller alla dessa krav så kontakta mig via PM eller skriv här i topicen. *Du har GTA1 *Din dator har en processor på 800 Mhz eller mer. *Du har bredband *Du vill spela Multiplayer i GTA1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Alla utom 2! Jag har GTA1 och bredband! Just nu vill jag inte spela, men senare kanske! Jag har inte 800 MHZ! Man behöver MINST 75MHZ för GTA1!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Alla utom 2! Jag har GTA1 och bredband! Just nu vill jag inte spela, men senare kanske! Jag har inte 800 MHZ! Man behöver MINST 75MHZ för GTA1!!! Man måste ha en hyffsat bra dator för att multiplayern ska fungera, eller så kanske man måste ha samma OS? GTA2 har bättre MP men GTA1 är klassikern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts