Zyber Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Jag har fastnat på första uppdraget hos Phil. (Det där man ska knuffa av vapen från 4 lastbilar.) Jag fattar vad man ska göra och så, men det går ju bara inte att klara. Någon som har lite tips på hur jag borde göra, jag har suttit fast på det uppdraget ganska länge nu. Redigerad 22 juni, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Ta en patriot och mosa dem... förstör låderna och ta vapnena sen spräng bilarna de låg på.. så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jo, men när jag kommer till den sista lastbilen så brukar jag alltid dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur blir du dödad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jo, men när jag kommer till den sista lastbilen så brukar jag alltid dö. efter ett tag börjar ju patrioten att brinna, och då tar jag en mc, det rekommenderas pga att man kan skjuta rakt fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur blir du dödad? Antingen så blir jag nerskjuten av snubbarna på vespor, eller så blir jag överkörd av lastbilarna. Ibland så händer det ibörjan att jag blir nerskjuten av gängmedlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Äntligen klarade jag det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tips, hitta 90 hidden packages och ta tanken och ställ den i ett garage i Sunshine Autos(om du har köpt det) kör till Phill i en annan bil sen snackar du med honom, ta patrioten och kör tillbaka till Sunshine Autos. Ta tanken och mosa snubbarna i bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts