Jump to content

Bra länkar.

celtic
 Share

Recommended Posts

Nu ligger det till som så att jag har fastnat på ett uppdrag och vill veta hur jag klarar det lättast eftersom att jag har försökt hur många gånger som helst utan att lyckas...

Det är patetiskt att ta reda på hur man gör uppdraget innan man gör det...

Men jag kommer inte vidare om jag inte fixar detta. !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är ju så att jag sitter fortfarande fast på "spilling the beans" och jag har frågat i forumet flera gånger utan att jag har blivit klokare.

Jag har gjort allt som jag ser som möjligt men utan framgång...

Men om ni har några bra tips till mig så ge mig dom...

Jag orkar inte sitta fast längre... hehe...

Så därför tänkte jag att det fanns nån sida me bra tips på.

Jag hittade en sådan sida på forumet förut, men eftersom att jagi nte behövde den då så sket jag i att lägga den i favoriter... ´men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, d e första uppdraget på tryckeriet..

Man ska till fartyget i hamnen och hämta info.

Jag har sniprat ner alla synliga vakter.

Tagit mig ombord på båten, hämtat vad jag ska hämta, men när jag sen ska av båten blir det trubbel. vakter överallt och jag dör... hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha fullt i liv och i armor sen sniprar du all du ser går upp på skeppet där kommer det fler vakter sen går du upp för trappan hämtar info sen kommer det hur mångar vakter som helst dom tar alldrig slut. men då ska du hopp ner från båten du kommer att förlora lite liv men du överlever säkert, sen sätter du dig i en bil och åker till tryckeriet sen är det klart ! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha fullt i liv och i armor sen sniprar du all du ser går upp på skeppet där kommer det fler vakter sen går du upp för trappan hämtar info sen kommer det hur mångar vakter som helst dom tar alldrig slut. men då ska du hopp ner från båten du kommer att förlora lite liv men du överlever säkert, sen sätter du dig i en bil och åker till tryckeriet sen är det klart ! ^_^

överlever säkert?! jag kom därifrån med 001 i liv ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor