celtic Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Är det nån som vet några bra länkar med tips om hur man klarar uppdragen lättast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Patetiskt On topic: GameFAQs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Nu ligger det till som så att jag har fastnat på ett uppdrag och vill veta hur jag klarar det lättast eftersom att jag har försökt hur många gånger som helst utan att lyckas... Det är patetiskt att ta reda på hur man gör uppdraget innan man gör det... Men jag kommer inte vidare om jag inte fixar detta. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Vad ska du göra då+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Fråga frågan här i forumet. de e ju de de e till för att andra ska kunna hjälpa andra typ. va behöveru hjälp med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jo, det är ju så att jag sitter fortfarande fast på "spilling the beans" och jag har frågat i forumet flera gånger utan att jag har blivit klokare. Jag har gjort allt som jag ser som möjligt men utan framgång... Men om ni har några bra tips till mig så ge mig dom... Jag orkar inte sitta fast längre... hehe... Så därför tänkte jag att det fanns nån sida me bra tips på. Jag hittade en sådan sida på forumet förut, men eftersom att jagi nte behövde den då så sket jag i att lägga den i favoriter... ´men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Är det de där uppdraget när Lance är tillfångatagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Nej, d e första uppdraget på tryckeriet.. Man ska till fartyget i hamnen och hämta info. Jag har sniprat ner alla synliga vakter. Tagit mig ombord på båten, hämtat vad jag ska hämta, men när jag sen ska av båten blir det trubbel. vakter överallt och jag dör... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du måste ha fullt i liv och i armor sen sniprar du all du ser går upp på skeppet där kommer det fler vakter sen går du upp för trappan hämtar info sen kommer det hur mångar vakter som helst dom tar alldrig slut. men då ska du hopp ner från båten du kommer att förlora lite liv men du överlever säkert, sen sätter du dig i en bil och åker till tryckeriet sen är det klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Ok, tack... det har jag inte försökt med.. jag försökte bara ta mig ner för rampen och fly med helikopter. utan att lyckas.. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tackar... !!! Nu klarade jag det. Jag hoppade ner från båten, där jag hade parkerat en snabb bil, och tog mig till tryckeriet... Fan vad skönt ! nu har jag äntligen fixat det... Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tackar... !!! Nu klarade jag det. Jag hoppade ner från båten, där jag hade parkerat en snabb bil, och tog mig till tryckeriet... Fan vad skönt ! nu har jag äntligen fixat det... Tackar Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Du måste ha fullt i liv och i armor sen sniprar du all du ser går upp på skeppet där kommer det fler vakter sen går du upp för trappan hämtar info sen kommer det hur mångar vakter som helst dom tar alldrig slut. men då ska du hopp ner från båten du kommer att förlora lite liv men du överlever säkert, sen sätter du dig i en bil och åker till tryckeriet sen är det klart ! överlever säkert?! jag kom därifrån med 001 i liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts