Zith Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag undrar om det finns fler fastigheter som man kan köpa än de som jag har? The Malibu Print Works Film Studio Ice Cream Factory Car Showroom Taxi Company Boatyard Pole Position Club Skumole Shack Hyman Condo Om de finns, var ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jäpp det finns fler, vet inte vad dom heter. Det ska totalt finnas 16 eller 18 fastigheter att köpa tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 15 fastigheter finns det inte 18 eller 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zith Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 någon som vet var någon ligger av de som jag inte har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zith Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taz99 Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 det fins ett par hus med garage att köpa på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Det finns 15 stycken fastigheter så du har 5 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts