Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Okej! Vad ska jag göra nu? Har köpt alla fastigheter (tittat på kartan) Gjort dem flesta uppgragen där också! Dem uppdragen som är kvar är: * Film Studion *Strippklubben (pole eller nått sånt) Vad ska man göra i strippklubben för att klara d ? *Sunshine Auto Måste jag göra alla dem uppdragen för att gå vidare i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) du ska göra alla uppdrag sen ringer lance och säger att det e trubbel¨' då ska du döda lance och sonny Redigerad 22 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du ska göra alla uppdrag sen ringer lance och säger att det e trubbel¨' då ska du döda lance och sonny 1. okej tack 2. tack för att du berätta att man dödar lance men d visste ja redan haha 3. I sunshine auto.. ska man bara vinna racen för att vinna? har hört att man ska sammla in bilar men d hittar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 har du inte hittat där du ska samla in bilar eller hittar du inte bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 har du inte hittat där du ska samla in bilar eller hittar du inte bilarna? jag har inte hittat var jag ska sammla in dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Gå ner i den där gången och sen till höger så står det en lista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Okej! Vad ska jag göra nu? Har köpt alla fastigheter (tittat på kartan) Gjort dem flesta uppgragen där också! Dem uppdragen som är kvar är: * Film Studion *Strippklubben (pole eller nått sånt) Vad ska man göra i strippklubben för att klara d ? *Sunshine Auto Måste jag göra alla dem uppdragen för att gå vidare i storyn? på pole position ska du få en lapdance för 600 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Okej! Tack! Hittade listan Hur får man lappdancen då? Edit: Är det bara dem här: Redigerad 22 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du ska göra alla uppdrag sen ringer lance och säger att det e trubbel¨' då ska du döda lance och sonny i sunshine autos så ska du samla in alla bilar som står på den första listan och sedan så ringer inte lance utan killen på printworks och då kommer sonnys män och försöker ta över stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 i sunshine autos så ska du samla in alla bilar som står på den första listan och sedan så ringer inte lance utan killen på printworks och då kommer sonnys män och försöker ta över stan.. okej! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Okej! Tack! Hittade listan Hur får man lappdancen då? Edit: Är det bara dem här: jappdet är dom... i pole position så ska du gå in till den privata strippan och bara vänta där tills hon har fårr 600.. tar ungefär 10min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jaaa men då ligger han avsvimmad ju!!!!!! sen ringer lance och säger att det e trubbel!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 okej okej! tror jag fattar allt nu... men Jag Måste Sammla in Alla Bilar för att klara storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jappdet är dom... i pole position så ska du gå in till den privata strippan och bara vänta där tills hon har fårr 600.. tar ungefär 10min Nej, det är inte bara dom det är 4 listor man ska klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Men kan någon säga vad jag ska göra för att gå vidare... jag e klar me strippan! Nu har jag ALLA bilar kvar och så tv studion! vilket av dem ska jag göra för att gå vidare! det är ju svin många bilar att sammla in edit: jag har glass uppdraget kvar också.. men det är väl inget jag måste klara för att gå vidare i storyn? Redigerad 22 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kjött Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 varför ska man döda lance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 varför ska man döda lance? Det kommer du se när du kommer till "Keep your friends close". @ Black Knight: Det spelar ingen roll VILKA fastigheter du klarat, utan hur många. Välj själv vilka du vill göra. (Men man måste ha klarat Printworks) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det kommer du se när du kommer till "Keep your friends close". @ Black Knight: Det spelar ingen roll VILKA fastigheter du klarat, utan hur många. Välj själv vilka du vill göra. (Men man måste ha klarat Printworks) det är ju inte sant... jag har klarat alla "uppdrag" nu sitter jag och gör fastighets uppdragen!!! har bara tv-studion och lämmna in bilar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts