Jump to content

Din första bil?

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För 50 000:- får du ingen 9-5 precis.

Förresten, min farsas kompis har en Saab 9-5 som har 230 hk. Det är ganska mycket, va? :lol:

har du över 240 HK så e Saaben trimmad...Aero modellen har 235 Hk...frågade en person som har jobbat på både Volvo å saab :huh: tror de va 235-240 HK IAF :( har du över 300 HK så e bilen trimmad som faannn..å ingen vanlig personbil pallar över 300 HK ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vissa här verkar ju tro att det bara är att köpa Porshe,BMW etc...då måste man ha JÄVLIGT mycket pengar för att ha råd med både bensin,försäkring å sånt :lol:

Kolla tex. denna: SAAB 9-5 Aero Kombi -00 205 000 kr..lite omöjligt när man e 18 :huh: blir lån från banken

eller denna: Volvo v70 -02 något dyrt...blir lån från banken

ir this: Porsche 964 -92 snorigt dyrt...

Äldre bilar:

Volvo 240 Turbo Intercooler -81 billigt å bra..skulle slå till direkt

Volvo 240 -88 mykket billigt

SAAB 900 cab -88 billig

SAAB 900 billigt..

vad jag vill komma fram till e att det behöver inte vara nytt å fräscht..gammalt=hållbart å bra :( ska iaf ha en 240/740 när jag har kortet...eller har redan en 240 å toyota =)

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vissa här verkar ju tro att det bara är att köpa Porshe,BMW etc...då måste man ha JÄVLIGT mycket pengar för att ha råd med både bensin,försäkring å sånt :o

Kolla tex. denna: SAAB 9-5 Aero Kombi -00 205 000 kr..lite omöjligt när man e 18 :wub: blir lån från banken

eller denna: Volvo v70 -02 något dyrt...blir lån från banken

ir this: Porsche 964 -92 snorigt dyrt...

Äldre bilar:

Volvo 240 Turbo Intercooler -81 billigt å bra..skulle slå till direkt

Volvo 240 -88 mykket billigt

SAAB 900 cab -88 billig

SAAB 900 billigt..

vad jag vill komma fram till e att det behöver inte vara nytt å fräscht..gammalt=hållbart å bra ;) ska iaf ha en 240/740 när jag har kortet...eller har redan en 240 å toyota =)

det e fyra år kvar...om 4 år kanske en 00 kostar runt 50 000...man vet aldrig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor