Marquis Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Min farfar har en Impala '64 PS:Ni behöver inte tro mig om ni inte vill sk*t! har din farfar en sån här bil: http://fierrosarg.hypermart.net/Fotos%20de%20autos/Autos/impala64.jpg wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) BMW!!!!!! Redigerad 25 juni, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 sk*t! har din farfar en sån här bil: http://fierrosarg.hypermart.net/Fotos%20de%20autos/Autos/impala64.jpg wow Ja, det har han... fast vit, med en falk målad på dörrarna och huven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag skulle kanske kunna tänka mig en Volvo s70...men helst en SAAB 9-5 sedan eller Kombi...kanske kan köpa den vi har nu när inte dom ska ha den längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Min farfar har en Impala '64 PS:Ni behöver inte tro mig om ni inte vill min pappa her en impala´65 SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 sk*t! har din farfar en sån här bil: Impala 64 wow Den där liknar Voodoo i Vice City... Jag skulle vilja ha en blå New Mini Cooper, New Beetle eller kanske en BMW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 BMW!!!!!! En BMW ska jag fett ha ! Någon gammal 92:a eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Den där liknar Voodoo i Vice City... Jag skulle vilja ha en blå New Mini Cooper, New Beetle eller kanske en BMW. ja Voodoo i vice city är en chevrolet belair (vet ej riktigt hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja Voodoo i vice city är en chevrolet belair (vet ej riktigt hur det stavas) Det är en Chevrolet Chevelle SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 wow Den där liknar Voodoo i Vice City... Jag skulle vilja ha en blå New Mini Cooper, New Beetle eller kanske en BMW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Den där liknar Voodoo i Vice City... Jag skulle vilja ha en blå New Mini Cooper, New Beetle eller kanske en BMW. ja Voodoo i vice city är en chevrolet belair (vet ej riktigt hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 http://www.usabil.nu/databas/bilder/17138.jpg Det är en Chevrolet Chevelle SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 En BMW ska jag fett ha ! Någon gammal 92:a eller nått Min granne har en BMW 740 (tror jag), som kostade nästan en mille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag vill ha en Lamborghini Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 det hade inte suttit fel med en Ford Mustang Mach 1....men de kostar en del...så de blir la nån gamala muskelknuttig jänkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 du har pricis rätt smak jag tycker ockkså om gamla jenkare jävligt bra smak du har.....gamla muskelknuttiga jänkare e de goaste bilarna som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag har en gammal jenkare från 70:talet.... motorn behöver bara fixas lite.. men den ska inte bli min första bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag vill ha en likadan bil som min farsa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 blir nog en porsche..tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vissa här verkar ha mkt pengar...sen é de en jävla dyr försäkring på sportbilar, försäkringen é ju dyrast när man nyss startat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts