Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Jag säger nog......Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 nu Bilar vore kul.......och dom borde fixa båtarna......ser inte så bra ut när man åker med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Jag tycker faktiskt båtarna är bra, man använder dom ju inte allt för mycket heller. Det är härligt att bara stanna upp med båten (den med tak) mitt i sjön/havet och skjuta ner helikopterar med bazookan. Om man vill ha skydd så är det ju bara att springa under taket Dessutom så guppar båtarna så verkligt på något sätt, speciellt när det är mycket vågor. Men det är lite för tråkigt att rösta på "Allt" så jag väljer nog fler flygplan eftersom att det är så himmla kul att flyga. :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag tycker att man borde få köra helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag tycker faktiskt båtarna är bra, man använder dom ju inte allt för mycket heller. Det är härligt att bara stanna upp med båten (den med tak) mitt i sjön/havet och skjuta ner helikopterar med bazookan. Om man vill ha skydd så är det ju bara att springa under taket Dessutom så guppar båtarna så verkligt på något sätt, speciellt när det är mycket vågor. Men det är lite för tråkigt att rösta på "Allt" så jag väljer nog fler flygplan eftersom att det är så himmla kul att flyga. :: kommer inte vattnet igen....båtens botten på PC?! ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag vill ha motorcyklar och ett plan man kan flyga hur länge som helst med....fast helst motorcyklar för jag kan redan flyga nästan hur länge som helst..fast det skulle vara lättare att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 26 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag vill ha motorcyklar och ett plan man kan flyga hur länge som helst med....fast helst motorcyklar för jag kan redan flyga nästan hur länge som helst..fast det skulle vara lättare att flyga. Just det...Motorcyklar skulle va häftigt....mycket häftigt. Åka runt på en Harley och göra drive-by...haha jaa det va en miss av Rockstar. Eller en Sportmotorcykel.....fan va grymt de skulle va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Motorcyklar vore ju hel grymt. Det skulle va häftigt om det övriga folket hade vanliga cyklar också. Skulle va kul att präja dom med bil i såna fall! Några mer banor skulle inte vara fel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Motorcyklar vore ju hel grymt. Det skulle va häftigt om det övriga folket hade vanliga cyklar också. Skulle va kul att präja dom med bil i såna fall! Några mer banor skulle inte vara fel heller. Vapen...skulle va kul med lite nya..... :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 I nya kan man ju köra motorcykel!! vice:city!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 en till ö skulle inte vara fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts