danu Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur klarar man "a" gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 man kör uppdragen såklart..men det var ju inte så du menade..men det är bara 2 uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 fy fan! jag fastnade i hans helikopter uppdrag! pallade nästan inte spela! men Jag klarade DET Tips på d uppdraget: Ta inte upp någon bomb i början börja med att flyga runt så att du vänjer dig sedan in i byggnaden,, döda alla! flyg upp till övervåningen o döda alla där sen hämta bomben o börja planta lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag lyfte upp bomben direkt, åkte upp til högsta våningen och arbetade mig neråt... Det tog en djävla massa försök, men jag lyckades tillslut... jobbigt som fan. man har nästan för lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag had 2.30 min kvar "tror jag" men jag körde på min PS2:a det kanske är enklare att styra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts