bens Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hej allt som jag hade sparat på mitt minneskort från vice city har försvunnit... det var hur mycket som helst...hade ju varvat å så för länge sen...å gjort typ rampages å jumps..allt nästan..undrar om det har fösvunnit för nån annan verkar som att mina andra spel som jag sparat är kvar på minneskortet känns inte så jävla kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det är inte minneskortet som jag har tappat bort..utan det är minneskortet som tappat bort allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 nån annan kanske har raderat dina saves? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 är nog helt omöjligt...eftersom det inte har varit nån hos mig över helgen funkade i torsdags ..men inte idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 min syrra radera allt ihoppa när jag var hos en kompis... vi hade bråkat lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 muwqwhAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts