Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 För att gå vidare i storyn måste jag köpa malabu club? det är ju rätt så kasst om det är så.. dem säger inget om det!! Jag bryr mig inte om att klara det till 100% utan vill bara klara storyn Jag har 30 000 $ . Skiten kostar 120 000 $ .. lite problem men men... Ialla fall! måste jag göra klart film studio uppdragen? eller är det bara att köpa malabu club för att gå vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Korrekt. Vill du tjäna pengar, gör karriär som lagens beskyddare. Redigerad 22 juni, 2003 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nej du behöver inte köpa malibu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nej du behöver inte köpa malibu. jo det behöver jag! Har gjort det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts