Jonny Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har precis avlossat 4 rocket launcher skott på Lance när han står vid trappan men han dör inte!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ooops ska vara ett Y i topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Man kan bara döda han när han är på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 nope! jag såg när min kompis dödade han med machinegun vid trappan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Man kan bara döda han när han är på taket öh.ofta. jag körde massa minigun kulor i han när han stog på trappan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 vart finner man minigun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Minigun kostar 30 000 hos Phil. Eller så får man den gratis om man hittat tillräckligt många paket. Förövrigt dödade jag Lance i trappan med diverse vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag försökte också döda honom när han stog på trapan.. så här gjorde jag:: 10st rocket launcher skott och några handgranater.. han dog ändå inte av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 4 st rpg7, sen kolade han vippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) det är ju bara att gunna ne rhan utan rockets Redigerad 22 juni, 2003 av Crime Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Minigun kostar 30 000 hos Phil. Eller så får man den gratis om man hittat tillräckligt många paket. Förövrigt dödade jag Lance i trappan med diverse vapen. Nej 10 000. Lance va ju aslätt bara skör lite uzi eller mp5 på honom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ja jag med mp5 % uzi va skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts