GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 trainer vart ska man lägga en sån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 i vice city mapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 i users files eller i andra mappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 i users files eller i andra mappen?? Asså i GTAVC mappen! Där Exe filen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ehm var får jag tag i en sån här trainer och vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ehm var får jag tag i en sån här trainer och vad gör den? Prova och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur ska jag kunna prova en om jag inte vet vra jag får tag i en?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur ska jag kunna prova en om jag inte vet vra jag får tag i en?!? Tanka den från min ftp: ftp://Guest@213.64.154.106/Apps/Vc_ultimate_tr_v2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Onödigt att fuska. Mitt spel blev lite hackigt när jag gjorde det. Man får även sämre Stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toni Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Black knight har du msn,, typ så du kan förklara hur den där trainern funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Black knight har du msn,, typ så du kan förklara hur den där trainern funkar hehe, jag har msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 liksom jag hittar inte vart "exe"!vad heter mappen "exe" ligger i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Men herregud GTA VC MAPPEN!!! C:\PROGRAM\ROCKSTAR GAMES\GTA VC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Men herregud GTA VC MAPPEN!!! C:\PROGRAM\ROCKSTAR GAMES\GTA VC!!! ta det lugnt! han e inte så bra på datorer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 liksom jag hittar inte vart "exe"!vad heter mappen "exe" ligger i? Han måste ju skämta.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har faft den trainern i 1 och en halv månad så ni kan fråga mig ochså (bachren@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 tid spelar väl ingen roll... jag har destat den en gång, och vet hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 tid spelar väl ingen roll... jag har destat den en gång, och vet hur man gör... Precis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts