Volvo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har kört fast på en bana och har nu fixat en fil med alla savegames....men vilken ska jag ersätta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag har kört fast på en bana och har nu fixat en fil med alla savegames....men vilken ska jag ersätta?? Vilken bana har du problem med...jag kan försöka hjälpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 jag har kört fast på en bana och har nu fixat en fil med alla savegames....men vilken ska jag ersätta?? dom filerna du har laddat hem lägger du i mappen savegames och ersetter alla baner du klarat.....ja e semst på att förklara, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts