Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 sökning på MSN nu så är jag en daglig besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 carolus visa mig sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Graul berättade om den, fast han är ingen stammis ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Har snackat GTA på bl.a. GTAgaming och Gametalk sedan 2000, men där är de såå tråkiga, zzzzz. Samma frågor hela tiden... Tills en dag i Juli A.D. 2003 då jag hittade GTA-sajten! Jag tänker bli stammis här istället, yup, yup. Men det är inte lätt att vara newbie igen...suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Det var väl nån dag på försommarn förra året som jag hittade sidan, letade info till GTA(1) på Altavista, men kollade inte så mycket mer på den förrens i Augusti samma år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 spacehunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) Har snackat GTA på bl.a. GTAgaming och Gametalk sedan 2000, men där är de såå tråkiga, zzzzz. Samma frågor hela tiden... Tills en dag i Juli A.D. 2003 då jag hittade GTA-sajten! Jag tänker bli stammis här istället, yup, yup. Men det är inte lätt att vara newbie igen...suck jag upptäckte den genom att bara klicka på www.gtasaten.com sen kom www.gtasajten.com upp. (på msn sök) och vad e stammis? Redigerad 17 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jag upptäckte den genom att bara klicka på www.gtasaten.com sen kom www.gtasajten.com upp. (på msn sök) och vad e stammis? att man är inne på sidan mycket och är aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jag såg en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 samma som gta3 player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 En kompis visade mig den. Tack tobias! Nej inte någon på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) för 2 dar sen behövde hjälp me ett uppdrag så leta jag i google ... ( Gta Vice city Forum) så stog d gtasajtens forum .. och idag är jag är ett stolt 2 dar gammal medlem Redigerad 22 juli, 2003 av ViceMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjompa Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ja sökte på google... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag "upptäkte" sajten när den hette "kristoffers GTA-sajt" Brukade ladda ner fixet till demot så att det gick att köra hur länge som hälst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 polare tipsade mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 skrev gtasajten.com åhhh de fanns en sån.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts