Chupaccabra Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 såg en kompis gå in i sidan tyckte att den var bra och började gå in själv dagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Var medlem för två årsen, sen så glömde jag denna sida, sen nu då jag fick gta vc, så gick jag in på den, och gorde en ny användare, för kunnde inte komma på vad jag hette förr kom ihåg då hultentius förklarade hur man lyft dodon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag upptäckte den idag i en tråd på superplay.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 När jag precis köpt GTA Vice City så letade jag efter någon svensk GTA-Community på Altavista, och det här var den enda stora jag hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 min bror hade köpt gta 3. så han sökte och hittade denna underbara sajt. jag kollade bara på nyheterna. jag va inte medlem här på forumet men en dag gick ja in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 jag sökte på MSN Sök (sökfönstret i IE). vill ha lite fusk å mods och sånt till gta1. Så hittade jag en passagen sida.. Den sidan som du gav link på ....den sidan var ja alltid inne på när jag va typ 9 år kanske det var nog vid 99 eller 98...Sen dess har jag alltid varit inne och kollat..sen glömde ja nog bort den...å så en dag kollade ja i favoriter och hittade den vipps chipps ..då gick det till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) För jätte längesen så sökte jag på Google efter en svensk GTA-sida (då var det gamla adressen, http://hem.passagen.se/koffeh). Besökte den sidan regelbundet. Och när Hultan en vacker dag skev att det skulle bli en ny sajt blev jag så här glad: Sen besökte jag sidan 2-3 ggr varje dag sen, när forumet kom, reggade jag mig så snabbt jag kunde och blev member no. 6 Det var nog allt jag hade att säga *EDIT* Jag kommer ihåg Brinkster sidan.... 11mb/dag Man blev inte glad när det stod "The daly bandwith has been exnånting" :'( Redigerad 25 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag sökte på google och helt plötsligt hittade jag världens bästa gta sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Var medlem för två årsen, sen så glömde jag denna sida, sen nu då jag fick gta vc, så gick jag in på den, och gorde en ny användare, för kunnde inte komma på vad jag hette förr kom ihåg då hultentius förklarade hur man lyft dodon Forumet har inte funnits i två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 sökte pålite smått och gott om grand thet auto3 på google och hittade gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag hade hört talats om GTA 3 av en kompis så jag sökte på google.com så hittade jag Gtasajten.com ! Först var jag "gäst" på forumet i 2 månader sen blev jag medlem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danneh Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag letade efter bilar till GTA3, sen så tog det ungefär 1-2 månad så kollade jag information om GTAVC sökte på googel denna sida kom fram sen så började jag kommentera nyheter i ca 1 månad. Registrerade mig som Gunnar_Gay och sedan som LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Det var för en lååååång lååång tid sen, jag surfade omkring på gourangas "Links" sektion, och hittade "GTAsajten - A Swedish GTA Site" och tänkte att det är bättre att läsa svenska än engelska eftersom jag inte kunde engelska så vidare då. Först tyckte jag att sidan var dålig men det har nu ändrat och är nr1 av alla GTA sidor (och kanske nr1 av ALLA sidor som jag besöker ) Länge leve GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 google... (letade information om gta3 till pc) samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ja letade bilder till skolan som jag skulle göra om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 själv visade kariya mig denna underbara sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag vet faktist inte (:!!! men jag tror jag sökte efter GTA3 screenshots dagen före jag skulle få GTA3. Så kom jag hit. N'r jag fick GTA3 så reggade jag mig på forumet. ungefär lika här... jag letade efter några screenshots på GTA3 precis innan jag köpte GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Letade information om GTA 2 och hittade vad.. detta underbara place =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts