Jacker Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jaaaoooo..... tänkte att det skulle va kul att veta.... själv så surfa jag och hitta inte en Amerikansk GTAsajt som jag leta efter! och så kom det upp en sån där MSN som kommer när datorn inte hittar URL addresen och då kom det upp tips till va man kunde ha letat efter! då stog det GTAsajten så jag kolla det... och så VIPPS! så besökte jag ständigt sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag hade precis skaffat gta3 till ps2 och sökte efter en guide på google, och då såg jag gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag kollade på fuska.nu tror jag..såg gtasajten´s länk där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag hade precis skaffat gta3 till ps2 och sökte efter en guide på google, och då såg jag gtasajten samma här tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 En kompis (Misterwhoopee) tipsade mig om en webbkatalog med GTA-sidor på Altavista och där fanns en länk till GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 google... (letade information om gta3 till pc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Kommer inte ihåg! Jag blev medlem en dag efter att forumet öppnades. Tror det var när jag såg länken i Blauqes GTA-sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Hittade gtasajten på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Sökte på gta och hittade sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag sökte på MSN Sök (sökfönstret i IE). vill ha lite fusk å mods och sånt till gta1. Så hittade jag en passagen sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
e_evil_mc Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag var hos min kompis (visa city) och då såg jag att han va inne på en ganska intressant sajt! och då berättade han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Letade efter rykten om gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 jag hade klarat ut gta2 och skulle kolla efter roliga saker till det och hittade sidan men det tog en tid innan jag vart medlem på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag ville hitta info om GTA VC så hitta jag en bra sida och på den sidan fans en länk till gtasajten. TACK INTERNET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag försökte hitta en sida om gta jag provade på många sidor men alla va på engelska jag hittade gtasajten för lääänge sen men jag har glömt bort dom flästa användarna en tror jag hette "starwars" dom andra kom jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag surfade runt och letade efter information om GTA3, så kom jag in på Blaque's GTAsajt och där fanns en länk till GTAsajten som jag in på. Först kollade jag bara på GTAsajten men sedan hittade jag också forumet och var en så kallad "sneek peaker" några månader tills den 25:e september då Hultan hade råkat ställa in att man va tvungen att vara medlem och då reggade jag mig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Mika sa till mig att kolla en "skit cool" gtasida han hittat.. och som ni alla vet så va det GTAsajten.. och nu är man en daglig besökare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Sökte efter Guider o fusk till GTA III till ps2, hittade denna sida då :DDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag fick tips om fuska.nu, sen tog det ett tag innan jag kollade på länkar. Sen kollade jag runt lite. Sen blev jag medlem och testade forumet och sen funkade det inte men sen när man kunde logga in på gtasajten.com så kom jag ihåg min användare!!!! Tack polare tack hultan tack GTA SAJTEN!!!!!!! oj blev litte glad där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Jag vet faktist inte men jag tror jag sökte efter GTA3 screenshots dagen före jag skulle få GTA3. Så kom jag hit. N'r jag fick GTA3 så reggade jag mig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts