Mr_link Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 går det att spela på internet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jepp det ska gå, det finns 2 olika modar men jag har inte provat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jo, de finns väl nån mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Kolla på GTA3MTA och gtaTournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raised Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 GTA3MTA är endast för gta 3 vilket kanske många missar och tror det är för GTA Vice City. Men icke sa nicke. Gtatournament har jag inte själv testat men vad jag vet så finns det ingen multiplayer mod ute för GTA Vice City ..................................... ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 GTA3MTA är endast för gta 3 vilket kanske många missar och tror det är för GTA Vice City. Men icke sa nicke. De kommer ge ut MTA till VC. Men den är inte klar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts