Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Så var det med d!!! Nu har jag börjat fuska.. varför? Jo.. jag har kommit jätte långt men jag orkar bara inte.. jag vill inte bara sluta spela för att jag vet att spelet kan erbjuda mig mycket mera !!! =) så nu vill jag bara klara skitet! Jag har gjort alla normala uppdrag nu är det bara fastighets uppdragen kvar! jag har Film huset men jag har hört att jag måste ha malabu club eller va den heter! Den e rätt så dyr och jag har bara 30.000 =( Min fråga till er är: Finns det något pengar fusk? ... annars kan jag ju aldrig klara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Fusken kan jag inte, men du kan ju köra taxi, polisbil, brandbil, ambulans eller liknande för att få ihop stålar... det funkar alltid. Om du fuskar kan du ju inte klara spelet till 100% heller. och det vill man ju göra ... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Fusken kan jag inte, men du kan ju köra taxi, polisbil, brandbil, ambulans eller liknande för att få ihop stålar... det funkar alltid. Om du fuskar kan du ju inte klara spelet till 100% heller. och det vill man ju göra ... !!! 1. Bryr mig inte så mycket om att klara d till 100% 2. Varför skulle man inte kunna det om man fuskar? 3. Hur mycket får man för att typ köra taxi, polis o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det finns inget pengafusk på gta vc!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det finns inget pengafusk på gta vc!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo! Det finns det! Satt och gjorde svin många polis uppdrag! Fick mycket pengar! köpte Malabu club..sen upptäckte jag att ULtimate Trainer V2 hade pengar fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 på gta vice city ps2 så finns det inga pengar fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 om du har Sunshine Auto så e det bara att köra det längsta racet det får du 30 000 om du klarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 på gta vice city ps2 så finns det inga pengar fusk Om man köper ultimate cheat finns det tror jag. Men det gills inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 För polisuppdragen får du mer pengar ju längre du kommer, i början är det bara 50$ men senare kan du väldigt mycket pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Fusken kan jag inte, men du kan ju köra taxi, polisbil, brandbil, ambulans eller liknande för att få ihop stålar... det funkar alltid. Om du fuskar kan du ju inte klara spelet till 100% heller. och det vill man ju göra ... !!! man kan använda fusk o klara 100 %. lr tänker jag fel :"> . rätta mig om jag har fel nån gud . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts