celtic Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jaha, så va man fast igen... jag har försökt det mesta på "spilling the beans" men misslyckats. Jag har stormat, hämtat informationen, men blivit skjuten på väg från båten, Jag har sniprat ner de vakter ajg såg från närmaste hustak och flygit in med helikopter, men utan framgång. Så ge mig lite tips och hjälp... Jag måste fan klara det... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Alltså första uppdraget på tryckeriet. Hjälp till nu... !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Alltså första uppdraget på tryckeriet. Hjälp till nu... !!!! har inte ens kommit dit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 OK... synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag bara skjöt för allt jag var värd. Det är mitt enda råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 gamefaqs.com? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jasså... vad ska jag leta efter där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Är det dedär uppdraget med tjej mafian som är efter än eller kommer det senare,kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 *edit* Fel uppdrag, det var visst uppdraget innan du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 *edit* Fel uppdrag, det var visst uppdraget innan du menade Jag tror inte han menar det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Sant, det var ju uppdraget på båten. Läste fel. Se till att du har fullt med Armor och ta det lugnt. Du ska inte storma båten. Ta en helikopter, landa på nån byggnad och snipra ner så många som du bara kan innan du går på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jo, det har jag gjort... jag sniprade ner alla som jag såg. Sen landade jag på båten, men när jag ska tillbaka till tryckeriet blir jag skjuten och dör... jag vette fan hur jag ska fixa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts