Jump to content

Nokia 3510

Speeder
 Share

Recommended Posts

hae en panasonic gd87 och är mkt nöjd med den, färgskärmen och kameran slår allt jag sett! enda preoblemet är att telia inte stöder eXen-baserade spel så jag kan inte ladda ner nya spel :wacko:

*edit*

T610's Kamera suger verkligen! testade min polares farsas!!

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hae en panasonic gd87 och är mkt nöjd med den, färgskärmen och kameran slår allt jag sett! enda preoblemet är att telia inte stöder eXen-baserade spel så jag kan inte ladda ner nya spel :(

*edit*

JAg har precis köpt en GD67 med kontantkort. Den har också färgskär, polyfoniska ringsignaler WAP GPRS och sånt. Och jag vet inte heller om det går att ladda ner nya spel till den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hae en panasonic gd87 och är mkt nöjd med den, färgskärmen och kameran slår allt jag sett! enda preoblemet är att telia inte stöder eXen-baserade spel så jag kan inte ladda ner nya spel :(

*edit*

Det beror faktiskt på olika saker. De som har GD87 säger att den kameran är det värsta som finns och de kan sälja den begagnad och få en ny T610 för samma pris. Jag tycker faktiskt min kamera är helt OK. jämförde med 3650 och 3/3 tyckte att T610´s kamera var bäst. Man kan dock ha större upplösning på 3650...Ja juste...GD87 tar väll skit små bilder eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror faktiskt på olika saker. De som har GD87 säger att den kameran är det värsta som finns och de kan sälja den begagnad och få en ny T610 för samma pris. Jag tycker faktiskt min kamera är helt OK. jämförde med 3650 och 3/3 tyckte att T610´s kamera var bäst. Man kan dock ha större upplösning på 3650...Ja juste...GD87 tar väll skit små bilder eller?

Näe den tar stora (lite större än T610), och med mycket bra kvalitet.

GD87 Upplösning: 65.536 pixlar.

T610 Upplösning: 65.000 pixlar

3650 Upplösning: nån som vet? hittade inget.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en BOSCH DUAL!! jag hittade den på en soptipp då vi var där på studieresa på skolan, ehhe, dom sa: Ta inte den, du får INTE ta den... jag sa... jaja... och sen så gick lärarna iväg, hupp, så tog jag den och gömde i fickan, den funkar fast den är utan sim kort och jag har ingen laddare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor