Arvid Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 va fan tjatar alla om. han vill heta det namnet får han väl göra det... han får väl vara här så länge han inte spamar... och det har han int gort än. har du inte sett hur fult allmänt snack ser ut nu när han postat en topic med sitt långa spam-namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 jo, men det är väl inte hela världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 vilket ståhej för en sån liten grej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ahh, jag tål inte det där långa namnet... ska se om jag kan göra något åt det... Men råttan, det här är din sista chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Göra nått åt det?? ska du ändra hans namn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Göra nått åt det?? ska du ändra hans namn eller? Hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Råttan, om du läser det här och inte kan logga in så logga in som Kloak_råttan istället så ska det nog lösa sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 varför klagar folk på kloak råttans namn jag förstår inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) varför klagar folk på kloak råttans namn jag förstår inte Han registrerade sig med namnet "Jag_lovar_att_inte_spamma_längre" vilket var alldeles för långt men hultan ändrade det till kloak råttan. Edit: Var du tvungen att dra upp den här topicen?? Nu ser VC-forumet konstigt ut p.g.a det långa nicket råttan hade förut. Redigerad 27 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 varför klagar folk på kloak råttans namn jag förstår inte Du kunde ha PM:at hultan eller råttan... Arvid, w0rd! Nu ser de jäkligt fult ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts