Tigern Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har gjort som innan. Eller måste man ha en viss summa pengar? Hur mycket kostar den i såna fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du måste ha 120 000 tusen dollar annars kan du inte köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du måste ha 120 000 tusen dollar annars kan du inte köpa den okej, vilken är billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det finns ett ruckel vid big mitch baker eller vad han heter du måste gå upp för en trappa för att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 om du vill ha uppdrag så ska du köpa sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 och för att köpa företag måste man ha gort Shakedown uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 köp sunshine autos.....där kan man tjänna en j*vla massa pengar....street race samt insamling av vissa bilar....streetracet kan du tjäna upp till 30.000 på och insamlingen av bilar tjänar du inte lika mycket på...men du för ett antal nya bilar i huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Volvo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 och för att köpa företag måste man ha gort Shakedown uppdraget vissa fatigheter går att köpa utan att man klart shakedown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 vissa fatigheter går att köpa utan att man klart shakedown ja det har du rätt i, men som jag skrev så måste man klara shakedown för att köpa företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 30.000 tusen dollar det vinner man inte på min data får jag 40.000 tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Du betalar 10.000 för att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 oj det tänkte jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts