Zoft Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Kläderna som ligger i en tatuerings affär nära pengar tryckeriet i little havana kan jag inte ta, jag kommer ej ihåg om jag kunde ta dem på något uppdrag bara eller e det kanske så att jag måste kalra något mer innan jag kan ta dem? Har någon ett svar? Här är några bilder: Utanför "affären" Bild på kläder ikon Var på kartan Redigerad 22 juni, 2003 av Zoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Man kan bara ha dom under ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 vilket suger biig time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Man kan bara ha dom under ett uppdrag Det är ju tommygun... fan vad coolt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det finns ett sätt att ta kläderna men minns ej vilket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 när man har klarat 100% kan du ta dem. testa hoppa över disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag kunde ta dem förut utan 100% men nu går det bara inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts