wonderbaum Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 När jag tar rebuild archive med Img editorn så får jag felmeddelandet "Read beyond end of file" varför får jag det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Testa med att ta bort skrivskyddet på gta3.img och gta3.dir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har tagit bort skrivskyddet,, men det hjälpte inte.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Har tagit bort skrivskyddet,, men det hjälpte inte.. :'( samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 så händer för mig me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 mig med vad är fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 mig med vad är fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det verkar inte finnas nån på detta forum som vet varför..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ta bort skrivskyddet på hela VC mappen så borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har testat,, men det funkade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har ni warez så får ni skylla er själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag har inga warez,, jag har köpt vicecity original på åhlens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Har ni warez så får ni skylla er själva har köpt men det ha ju funka förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har samma problem ju men det är när jag ska öppna txd filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts