Jocken Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har snickrat ihop en Vice City film med programet Fraps och editerat i det simpla Windows Movie Maker. När man spelar in i Fraps så blir klippen i toppen kvalité och storleken på filmen är ofantligt stort. När jag har editerat klart filmen och lagt ihop alla klipp så är det dags att spara. Upplösningen blir bokstavligen piss efter sparningen och även under editeringen. Jag har även letat runt i Video Vegas och Adobe Premier för hjälp och tips om hur man kan förbättra grafiken/upplösningen men inte hittat något. Så, vet nån hur man helt enkelt för bättre upplösning ? Tack på förhand /Jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Om man använder movie maker och sen sparar så blir det asdålig kvalité (om man inte vill ha typ en 500 mb video). Skaffa något annat videoredigerings program vet jag (iof är det svin dyrt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts