DiazEvil Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Hur gör man Whelie (felstavat) och Stoppie? Jag glömde det efter att jag klar VC... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Alltså,vilken knapp på PS2:an? Svara för f*n!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du måste gasa fattar du väl du kan ju inte stå stilla ock göra wheelie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Äh,var trött när jag skrev det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 man kan väl inte glömma hur man gör en stoppie/wheelie på PS2 hur enkelt dom helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts