DYos Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 efter som vice inte direkt är bergit, som gta3 e å eftersom man typ vill upp å köra lite i bergen å så e vice me andra ord inte världens bästa spel.. nån som har hittat en mod som gör vice lite mer... o-platt i landskapet? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Jag skratar på mig vem bryr sej om nåt berg? Vad kan man göra på berget? Edit Kanske ta skälvmord? Eller kanske hoppa ner men det är astråkigt. Redigerad 22 juni, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
e_evil_mc Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag skratar på mig vem bryr sej om nåt berg? Vad kan man göra på berget? Edit Kanske ta skälvmord? Eller kanske hoppa ner men det är astråkigt. skratar??? skälvmord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Jag skratar på mig vem bryr sej om nåt berg? Vad kan man göra på berget? Edit Kanske ta skälvmord? Eller kanske hoppa ner men det är astråkigt. Ja skrata du på dig. DYos jag håller med: Det skulle va svinrått att ta en patriot eller racher upp på lite 4WD trail. Redigerad 22 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 japp! aldeles för platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 japp! aldeles för platt Jopp, wörd. Men jag "skratar" inte på mig. Och varför ta "skälvmord" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 japp! aldeles för platt W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jopp, wörd. Men jag "skratar" inte på mig. Och varför ta "skälvmord" HE HE FETT!!!!! vörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 ja tar alla "w00rd" som att ni inte har hittat nån sån mod hm.. trevligt att ni håller me iaf =) får väl bara vänta till nån gör en sån mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Ja skrata du på dig. DYos jag håller med: Det skulle va svinrått att ta en patriot eller racher upp på lite 4WD trail. hähä =) japp.. eller en sandking.. hm... hela jävla stranden på högra ön kan man ju göra om till alperna eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jo det är synd att det är så platt. Vi får hoppas på lite fler höjdskillnader i nästa GTA. Eller så kan vi vänta på lite mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 det e så dåligt...därför har ja tröttnat på de nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Lol va vill du ha en Mount Everest modd som är flera kilometer hög och så kör man upp med bilen och hoppar ner sen så tar det flera minuter innan man landar på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 de skulle vara rå-skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 W0RD Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Älskar höga stup och sånt så jag tycker landskapet är tråkigt i vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jo det är synd att det är så platt. Vi får hoppas på lite fler höjdskillnader i nästa GTA. Eller så kan vi vänta på lite mods. ska nästa gta likna san francisco, är det nog ingen risk att det blir platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ska nästa gta likna san francisco, är det nog ingen risk att det blir platt Håller med till 100%!. Det blir jävligt roligt. Hoppas bara Patriot är med i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts