Melancholy Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Men om GTA III är nutid och GTA VC är 80-tal då borde GTA SA vara 70-tal och då skulle Tommy vara 10-15 år eller? jag tror nog att san andreas kommer att vara nutid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 man kan väl aldrig få nog av vår allas enarmade och vapen viftande PHIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 El Burro är ju en av de färgstarkaste figurerna i GTA-serien...men egentligen så är det väl alltid kul om vem som hellst från ett tidigare GTA gör ett gästspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Varför är inte Umberto med, va? Han har väl för h-e en större roll i GTA VC än t.ex. "Ice-cream lady". Jag sätter iaf. min röst på honom och på Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 tommy! fast han kanske hör hemma i Vice city..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Tommy Vercetti och Phil Cassidy såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Phil Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 laslow eller vad han heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Vercetti! han tar egna intiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Tommy Vercetti, Colonel Cortez och Donald Love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 På nåt sätt gillade jag Kent Paul...Rätt skön kille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Mr.V & Cassidy rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 BUBBA!!!!!!BUBBA!!!!!!! OMG GTA1 AEGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 fattar ni aldrig, det heter GTA inte GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) fattar ni aldrig, det heter GTA inte GTA1 Jag brukar säga GTA1 för att slippa missförstånd, "GTA" är ju inte bara namnet på det första spelet utan även på hela serien. Min 3000:e post Redigerad 4 augusti, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag brukar säga GTA1 för att slippa missförstånd, "GTA" är ju inte bara namnet på det första spelet utan även på hela serien. Min 3000:e post Ja dom flesta säger GTa när dom menar VC eller GTA3. Spammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts