sirnilsson Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag och min kusin spelade jätte länge tyckte vi vi spelade tills vi kom till något updrag som tony hadde gjort men där dog vi och började om istället för att försöka igen så gick vi och sparade men när vi skule ladda spelet dagen efter så gick det inte det kommer bara up en ruta där det står: unhandled exception: c00000005 at adress: 005454d4 svara gärna på min email jimnil@telia.com //jimmy nilsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Man kan svara i forumet också.( ) Det kommer lite hela tiden på alla spel, inget att oroa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag och min kusin spelade jätte länge tyckte vi vi spelade tills vi kom till något updrag som tony hadde gjort men där dog vi och började om istället för att försöka igen så gick vi och sparade men när vi skule ladda spelet dagen efter så gick det inte det kommer bara up en ruta där det står: unhandled exception: c00000005 at adress: 005454d4 svara gärna på min email jimnil@telia.com //jimmy nilsson du verkar ha en Crack.... känner igen problemet från en kompis... jag vet hur man fixar det, men det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 snälla säg hur man fixar det jag moste kunna ladda spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag får det när jag har söndermoddat det. Har ni nån mod installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 nej det har jag inte men jag har laddat hem spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Har du använt crack då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Men om du har orginalspelet är det väl bara att installera om tror jag...dina savegames tas inte bort då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 okej men jag fattar lixom inte hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 prova sätt dit orginal filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 OKEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Det funkar inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts