CrazyConnyShow Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Dom är nog skrivskyddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 1. se till så att skrivskyddet är borttaget 2. använd delete och add istället för replace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har samma problem. Men hur tar man bort skriv skyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag har samma problem. Men hur tar man bort skriv skyddet? högerklicka på Vice city mappen och välj egenskaper. Om "Skrivskydd" är i kryssat så ta bort markeringen och tryck värkställ. om det undrar om du bara vill ta bort skriv skyddet till vice city mappen och filerna eller om du vill ta bort skrivskyddet för vice city mappen och alla under mappar så välj vice city mappen och alla undermappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Nu står det fill " file acies denied"(Fel stavat!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 för mig står det "Dir file error! It might be in use.. exiting.." va är felet hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 för mig står det "Dir file error! It might be in use.. exiting.." va är felet hjälp mig Dom är skrivskyddade. (Har sagts på forumet otaliga gånger... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Dom är skrivskyddade. (Har sagts på forumet otaliga gånger... ) jag ha tagit bort skrivskyddet.och jag har använt det förut i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Farsan Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) Hur tar man en backup på befintliga filer innan man ersätter med moddade? Ska jag ta en backup på hela img-filen eller bara just den specifika filen som ska moddas? Redigerad 23 juni, 2003 av Farsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts