KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 E det någon som ställer på att spela lite soldat ikväll eller nått... Direkt länk till Soldat 1.0.5b kan tyvär inte i kväll. brorsan fyller år. men i morgon kanske... kan inte nån skapa en egen server för oss på gtasajten med password på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 det är ett MP spel så om du inte är på någon server så kommer det inga... Man kan välja i menyn om man vill möta datagubbar på sin egna dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Man kan välja i menyn om man vill möta datagubbar på sin egna dator... Ajust det... Glömde.. spelar bara MP sörrö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 kan tyvär inte i kväll. brorsan fyller år. men i morgon kanske... kan inte nån skapa en egen server för oss på gtasajten med password på?? va?? kan nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 det kan man säkert... Det är bara att den som Hostar en server måste vara online hela tiden tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 det kan man säkert... Det är bara att den som Hostar en server måste vara online hela tiden tror jag... aha... någon som vill göra det? i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Jag läste det här på sidan jag tipsade om: Update Sept. 20, 2002: This demo has been removed at the request of id Software, Inc. Please direct any further inquiries concerning the project to nick@rasterwerks.com. Synd att ni aldrig fick se spelet Det var Quake III med samma grafik, samma ljud, en medelstor bana, samma vapen osv (ej MP dock). Det var nästan precis som att spela Q3 fast man spelade det i en simpel webbläsare, fungerade även i skolan och det flöt på i 50 FPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ja men då e det väll bara att lira Q3 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hehe, drar upp den här topicen igen om Soldat ! Är det någon som vill spela det i kväll vid 21.30 eller 22.00 ?? Så fall skicka ett pm ! Ps Finns det något mapprogram så att man kan göra egna banor ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) map program följer mde spelet om jag inte minns fel --- det finns ju ny version soldt nu... Redigerad 16 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag är med på soldat 1.1.4 (man kan ligga ner nu) http://soldat.cyberion.pl/download.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 i soldat kan man göra om vapnen det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) men det är inet kul att göra det om man ska lira mp nån mer som är med eller? Redigerad 16 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 titta på denna i alla fall (ett vapen jag gort om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tänkte tipsa om ett litet webbspel som jag blev grymt imponerad av! Jag fattar inte att man kan få ner det på så lite som 3 mb och dessutom köra det i webbläsaren tillsammans med Shockwave. Ni kommer nog att känna igen spelet Klicka här och välj upplösning för att spela spelet doom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Apropå liero. Vart kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag läste det här på sidan jag tipsade om: Synd att ni aldrig fick se spelet Det var Quake III med samma grafik, samma ljud, en medelstor bana, samma vapen osv (ej MP dock). Det var nästan precis som att spela Q3 fast man spelade det i en simpel webbläsare, fungerade även i skolan och det flöt på i 50 FPS! annars om du har det i din data så kan du kanske ladda upp det på gtasajten eller nått annant webb hotell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Laddar ner soldat nu. Verkar kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Prova Contiuum det är såååå skönt.... Flyter bra på skolan om man ställer ner till 800 x 600! Skolan har en 166mhz:are och en 350mhz:are Sök på Continuum +0.38 +Download på Google *EDIT* Download HäR! Redigerad 17 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Faan Sidan hittas ju inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts