Hultenius Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Tänkte tipsa om ett litet webbspel som jag blev grymt imponerad av! Jag fattar inte att man kan få ner det på så lite som 3 mb och dessutom köra det i webbläsaren tillsammans med Shockwave. Ni kommer nog att känna igen spelet Klicka här och välj upplösning för att spela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Tänkte tipsa om ett litet webbspel som jag blev grymt imponerad av! Jag fattar inte att man kan få ner det på så lite som 3 mb och dessutom köra det i webbläsaren tillsammans med Shockwave. Ni kommer nog att känna igen spelet Klicka här och välj upplösning för att spela spelet "sidan kan inte hittas" hoppas att det bara är tillfälligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 "sidan kan inte hittas" hoppas att det bara är tillfälligt... Faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 När vi ändå håller på att tipsa om spel kan väl jag tipsa om Soldat. Det är ungefär som Liero fast bättre. Man kan köra DM, TDM, CTF mm. Soldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 När vi ändå håller på att tipsa om spel kan väl jag tipsa om Soldat. Det är ungefär som Liero fast bättre. Man kan köra DM, TDM, CTF mm. Soldat grymt spel!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ja men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 ser ni nån som heter KareX är det jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ja men det funkar inte! vad funkar inte för dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 E det någon som ställer på att spela lite soldat ikväll eller nått... Direkt länk till Soldat 1.0.5b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 När vi ändå håller på att tipsa om spel kan väl jag tipsa om Soldat. Det är ungefär som Liero fast bättre. Man kan köra DM, TDM, CTF mm. Soldat Äh det suger det funkar ju inte äns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Testa min länk då... Här är lite bilder: (Dom är klickbara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 E det någon som ställer på att spela lite soldat ikväll eller nått... Direkt länk till Soldat 1.0.5b Det funkar ju inte!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Håller med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 kolla: Här Här eller Här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Its not Working Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 När jag kör kommer det inga gubbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Har du på internet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 När jag kör kommer det inga gubbar!! det är ett MP spel så om du inte är på någon server så kommer det inga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts